COMUNICAT DE PREMSA DE SOM IDENTITARIS (SOMI)
Aquest dissabte, el president de SOMI i candidat a l’alcaldia de Vic, Josep Anglada, s’ha desplaçat a Barcelona per donar suport a Juan Marín, candidat a l’alcaldia de Barcelona.
L’acte que s’ha celebrat a la Plaça Pastrana del barri del Carmel, un dels barris més conflictius de Barcelona, ha comptat amb l’assistència d’unes 50 persones. La intervenció dels Mossos d’Esquadres ha evitat que grups radicals d’esquerra rebentessin l’acte.
En el seu parlament, Marín ha dit que “promouran la modificació de la Llei per implantar sancions davant l’ocupació per acabar amb les màfies i els narcopisos”.
Pel que fa a la seguretat, Marín ha dit que “SOMI és l’únic partit en garanties que pot garantir als barcelonins uns barris més segur per a tothom”.
Finalment, el candidat de SOMI a l’alcaldia de Barcelona ha dit que “uns dels objectius de SOMI serà controlar la immigració il·legal de totes aquelles persones que no tinguin la documentació en regla”.
Per la seva part, el president de SOMI i candidat a l’alcaldia de Vic, Josep Anglada, ha començat agraint “l’esforç i dedicació que hi ha posat la delegació de Barcelona en tota aquesta campanya”, i ha recordat que “un dels objectius del seu partit és fe forà de l’alcaldia de Barcelona a la irresponsable de l’Ada Colau”.
En aquest sentit, Anglada ha afirmat que “Colau ha estat una alcaldessa que ha servit tan sols per deixar una Barcelona plena d’incivisme, delinqüents i ocupes”.
Finalment, el líder deSOMI ha fet una crida per deixar clar que “l’ocupació de l'espai públic ha de ser per tothom, i no tan sols pels col·lectius d’extrema esquerra i per als perroflautes antisistemes.
Som Identitaris (SOMI)
Vic, 22 de 2023